Komputerowe Forum Dyskusyjne
komputery software hardware programowanie sieci

∑ temat został odczytany 346 razy ¬

ZAREJESTRUJ SIĘ I ZALOGUJ NA FORUM, TO NIC NIE KOSZTUJE!
PO ZALOGOWANIU BĘDZIESZ MÓGŁ ZOBACZYĆ WYPOWIEDZI SPECJALISTÓW I WYŁĄCZYĆ REKLAMY

KOMPUTERY | Hardware
RAM - problem... 
Wyślij odpowiedź [powiadom znajomego]    
Autor "RAM - problem..."   

Seher
 Wysłana - 8 listopad 2006 21:50        | zgłoś naruszenie regulaminu

Mam problem z pamięcią RAM. Obecnie mam 256MB DDR no name i nowy 1GB Kingstona 400MHz. Moja plyta glowna - Biostar M7VIT Bravo obsluguje pamiec DDR do 2GB. Tyle ze nie dziala... Po wlozeniu dwoch kosci naraz komputer wykrywa tak jak powinien 1,25GB RAMu, ale nie widac zadnych efektow a po wlaczeniu gry caly system sie wiesza... Niestety w sprawach technicznych komputera jestem zielony a nie chce sam czegos spieprzyc pytam sie was ;p

Tooudii
 Wysłana - 8 listopad 2006 21:52      [zgłoszenie naruszenia]

a zobacz jak komp sie bedzie zachowywal jak bedzie wlozone aby 1Gb bo czasem moga byc konflikty miedzy tymi pamieciami

AMD Athlon 64 X2 5000+ Gigabyte GA-M56S-S3 Kingston 2x2GB DDR2 800 ATI Radeon 4870 Seagate Barracuda 500GB 16MB 7200rpm

Seher
 Wysłana - 8 listopad 2006 22:08      [zgłoszenie naruszenia]

256MB - wszystko dobrze
1GB - wiesza sie
1GB + 256MB - wiesza sie

Tooudii
 Wysłana - 9 listopad 2006 10:07      [zgłoszenie naruszenia]

czyli cos jest nie tak z koscia 1GB, a patrzales czy w innych slotach tez sie wiesza?

AMD Athlon 64 X2 5000+ Gigabyte GA-M56S-S3 Kingston 2x2GB DDR2 800 ATI Radeon 4870 Seagate Barracuda 500GB 16MB 7200rpm

Aqumulator
 Wysłana - 9 listopad 2006 10:19      [zgłoszenie naruszenia]